Bekijk meer
Geen producten gevonden.
Bekijk meer
Geen producten gevonden.

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen

Hoe maak ik mijn account aan ?

1. Klik op het tabblad « Registreren » (boven rechts)

2. Vul het inschrijvingsformulier in. Vermeld uw:

-        E-mail

-        Paswoord

-        Persoonlijke informatie

-        Gegevens

  Het aanmaken van uw account duurt maar een paar minuten en stelt u in staat om toegang te hebben tot allerlei nieuwe hulpmiddelen als :

Mijn bestellingen : al uw bestellingen in een oogwenk

Mijn favorieten : onthoud je favorieten om ze gemakkelijker terug te vinden. Klik maar op het tabblad « Toevoegen aan favorieten » dat u op elke productpagina vindt.

Mijn persoonlijke gegevens : deze pagina vermeldt al uw persoonlijke gegevens. U kunt ze  wijzigen en updaten wanneer u dat wilt.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

Na het selecteren van al de producten die u wenst te ontvangen, hoeft u maar op het tabblad « winkelmandje » te klikken, boven rechts. Handel dan als volgt.

Procedure :

1.       Klik op « winkelmandje »

2.       Log in op uw profiel (als dat nog niet het geval is) of maak een profiel aan

3.       Kies uw betalingswijze (Bancontact, PayPal, Maestro, MasterCard, Visa)

4.       Walideer uw winkelmandje

5.       Wacht op de bevestigingsmail

Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd ?

Al uw bankgegevens worden tegen piraterij beschermd dank zij een betrouwbaar encryptiesysteem (SSL).

Hoe ben ik geleverd ?

Zodra uw bestelling is geplaatst en uw betaling aanvaard, vertrouwen we uw pakket aan onze GLS-vervoerder toe, die u een mail stuurt waarin u zowel uw pakketnummer vindt als allerlei inlichtingen die u in staat stellen de datum, de tijd en het adres van de levering te veranderen, als u het wenst.

Als u niet thuis bent, laat de chauffeur u een bericht achter met de Bpost afhaalpunt adres waar u binnen de tien dagen uw pakket kunt ophalen.

Wat te doen bij een beschadigd pakket ?

Moest u vaststellen dat uw pakket is geopend en dat er producten ontbreken, noteer dan meteen uw opmerkingen op de vervoerbon in aanwezigheid van de transporteur. Vermeld nauwkeurig hoeveel ontbrekende of gebroken artikelen er zijn, en de namen ervan.

Neem dan contact op met onze klantendienst per mail via info@celini.be. Een adviseur zal u de procedure uitleggen om het ongemak te vergoeden.

Hoe kan ik op waarborg apparaten retourneren ?

Als één van uw gebrekkige apparaten nog onder waarborg is, kunt u het met het aankoopbewijs retourneren naar 452 Kroonlaan 1050 Elsene. Wij zullen het naar de betrokken leverancier terugsturen. De wachttijd bedraagt 4 à 6 weken. Als het artikel niet meer onder waarborg is, zullen alle kosten ten uwe laste zijn.

Hoe kan ik een bestelling retourneren ?
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt.

De producten zonder verzegeling , vergankelijke producten of elektro-apparaten (ook werden die maar één keer gebruikt) mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. U mag de gekochte elektro-apparaten uitproberen (d.w.z. bij voorbeeld de goede werking van de aan- of uitknop of van de temperatuurregelaar controleren), maar u mag ze in geen geval gebruiken.

Neem contact op met onze klantenservice via mail info@celini.be of via onze contactformulier.

Als je een account hebt, kunt uw ook inloggen en retouren via het dashboard beheeren.

Verpak het artikel alstublieft op een veilige manier en zorg ervoor dat het retourformulier mee verpakt is.

Zorg ervoor dat u bewijs van verzending ontvangt wanneer u het artikel retour stuurt. Dit is gratis en zonder dit bewijs/bon kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.

Als u om een vervangend artikel heeft gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.

Elk artikel dat u heeft geaccepteerd en vervolgens terugstuurt is voor uw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.

Menu

Contacteer ons

Mijn account

Maak een account aan om uw Wishlist te gebruiken.

Aanmelden