×
Bekijk meer
Geen producten gevonden.
Bekijk meer
Geen producten gevonden.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen

1. Klik op het tabblad « Registreren » (boven rechts)

2. Vul het inschrijvingsformulier in. Vermeld uw:

-        E-mail

-        Paswoord

-        Persoonlijke informatie

-        Gegevens

  Het aanmaken van uw account duurt maar een paar minuten en stelt u in staat om toegang te hebben tot allerlei nieuwe hulpmiddelen als :

Mijn bestellingen : al uw bestellingen in een oogwenk

Mijn favorieten : onthoud je favorieten om ze gemakkelijker terug te vinden. Klik maar op het tabblad « Toevoegen aan favorieten » dat u op elke productpagina vindt.

Mijn persoonlijke gegevens : deze pagina vermeldt al uw persoonlijke gegevens. U kunt ze  wijzigen en updaten wanneer u dat wilt.

Na het selecteren van al de producten die u wenst te ontvangen, hoeft u maar op het tabblad « winkelmandje » te klikken, boven rechts. Handel dan als volgt.

Procedure :

1.       Klik op « winkelmandje »

2.       Log in op uw profiel (als dat nog niet het geval is) of maak een profiel aan

3.       Kies uw betalingswijze (Bancontact, PayPal, Maestro, MasterCard, Visa)

4.       Walideer uw winkelmandje

5.       Wacht op de bevestigingsmail

Al uw bankgegevens worden tegen piraterij beschermd dank zij een betrouwbaar encryptiesysteem (SSL).

Zodra uw bestelling is geplaatst en uw betaling aanvaard, vertrouwen we uw pakket aan onze Bpost-vervoerder toe, die u een mail stuurt waarin u zowel uw pakketnummer vindt als allerlei inlichtingen die u in staat stellen de datum, de tijd en het adres van de levering te veranderen, als u het wenst.

Als u niet thuis bent, laat de chauffeur u een bericht achter met de Bpost afhaalpunt adres waar u binnen de tien dagen uw pakket kunt ophalen.

Moest u vaststellen dat uw pakket is geopend en dat er producten ontbreken, noteer dan meteen uw opmerkingen op de vervoerbon in aanwezigheid van de transporteur. Vermeld nauwkeurig hoeveel ontbrekende of gebroken artikelen er zijn, en de namen ervan.

Neem dan contact op met onze klantendienst per mail via info@celini.be. Een adviseur zal u de procedure uitleggen om het ongemak te vergoeden.

Als één van uw gebrekkige apparaten nog onder waarborg is, kunt u het met het aankoopbewijs retourneren naar 321 Kroonlaan 1050 Elsene. Wij zullen het naar de betrokken leverancier terugsturen. De wachttijd bedraagt 4 à 6 weken. Als het artikel niet meer onder waarborg is, zullen alle kosten ten uwe laste zijn.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt.
 
De producten zonder verzegeling , vergankelijke producten of elektro-apparaten (ook werden die maar één keer gebruikt) mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. U mag de gekochte elektro-apparaten uitproberen (d.w.z. bij voorbeeld de goede werking van de aan- of uitknop of van de temperatuurregelaar controleren), maar u mag ze in geen geval gebruiken.

Als u zonder aan te melden heeft besteld, neem dan contact met ons op via e-mail op info@celini.be of via onze contactformulier.

Als u een klantaccount heeft, kunt u hier inloggen op uw account en het menu Bestelgeschiedenis en details in uw dashboard selecteren. Selecteer vervolgens de gewenste bestelling door op "details" te klikken.

Op deze pagina kunt u de producten selecteren die u wilt retourneren. Klik vervolgens op verzenden en uw aanvraag zal door onze klantendienst verwerkt worden.

Na bevestiging door mail, verpak het artikel alstublieft op een veilige manier en zorg ervoor dat het retourformulier mee verpakt is.

Zorg ervoor dat u bewijs van verzending ontvangt wanneer u het artikel retourneert. Zonder dit bewijs kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.

Als u om een vervangend artikel heeft gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.

Elk artikel dat u heeft geaccepteerd en vervolgens terugestuurt is voor uw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.

Menu

Contact

Kapsalons

Taal

Maak een account aan om uw Wishlist te gebruiken.

Aanmelden