Bekijk meer
Geen producten gevonden.
Bekijk meer
Geen producten gevonden.

Retourneren & garantie

Herroepingsrecht
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt.

De producten zonder verzegeling , vergankelijke producten of elektro-apparaten (ook werden die maar één keer gebruikt) mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden. U mag de gekochte elektro-apparaten uitproberen (d.w.z. bij voorbeeld de goede werking van de aan- of uitknop of van de temperatuurregelaar controleren), maar u mag ze in geen geval gebruiken.

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij verontschuldigen ons als dit het geval is. Wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd is?

Is uw artikel kapot of defect?

Als het artikel dat u ontvangt kapot is, neem dan zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee weken, contact op met onze klantendienst. Vermeld het ordernummer, de productcode en de omschrijving van het betreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig sturen wij u een vervangend artikel toe.

Indien uw artikel nog steeds onder de garantie van de fabrikant valt, verbindt Celini.be zich ertoe om voor de terugzending en de herstelling bij de fabrikant te zorgen. Indien het defect het gevolg is van verkeerd gebruik, worden de verzend- en reparatiekosten aan de klant in rekening gebracht.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Hoe kan ik een product retourneren?

Neem contact op met onze klantenservice via mail info@celini.be of via onze contactformulier.

Als je een account hebt, kunt uw ook inloggen en retouren via het dashboard beheeren.

Verpak het artikel alstublieft op een veilige manier en zorg ervoor dat het retourformulier mee verpakt is.

Zorg ervoor dat u bewijs van verzending ontvangt wanneer u het artikel retour stuurt. Dit is gratis en zonder dit bewijs/bon kunnen wij, in het onwaarschijnlijke geval dat het artikel verloren raakt tijdens de verzending, geen terugbetaling verwerken of een vervangend artikel toesturen.

Als u om een vervangend artikel heeft gevraagd en dit product niet meer verkrijgbaar is zullen wij het bedrag terugbetalen en op de rekening die gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop terugstorten.

Elk artikel dat u heeft geaccepteerd en vervolgens terugstuurt is voor uw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Wij raden aan gebruik te maken van een leverancier die het bedrag van de goederen verzekert.

Terugbetaling

Na ontvangst en indien de klant in aanmerking komt voor terugbetaling,  zal Celini.be alle van de consument ontvangen betalingen vergoeden, inclusief de leveringskosten.

Celini.be  verricht de terugbetaling onder gebruikmaking van hetzelfde betaalmiddel als hetgeen door de consument tijdens de oorspronkelijke transactie werd gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk met een ander betaalmiddel heeft ingestemd en met dien verstande dat de consument als gevolg van zulke terugbetaling geen kosten mag hebben.

Menu

Contacteer ons

Mijn account

Maak een account aan om uw Wishlist te gebruiken.

Aanmelden