Informatie over de levering
Heeft u vragen over de levertijd of bezorging van uw bestelling? Hier vindt u alle essentiële informatie.
Levering in België
- DPD - Thuislevering: € 4,95 (1 tot 2 werkdagen)
- Bpost - Thuislevering: € 6,20 (1 tot 2 werkdagen)
- Bpost - Levering bij een afhaalpunt: € 4,15 (1 tot 2 werkdagen)
Levering in Luxemburg
- Bpost - Thuislevering: € 5,80 (1 tot 2 werkdagen)
De levering met DPD is gratis voor alle bestellingen van € 40 of meer.
Levering in Frankrijk
- DPD - Thuislevering: € 5,80 (2 tot 4 werkdagen)
- Colissimo - Thuislevering: € 8,95 (2 tot 4 werkdagen)
- Mondial Relay - Levering bij een afhaalpunt: € 3,95 (5 tot 10 werkdagen)
Levering in Nederland
- PostNL - Thuislevering: € 4,95 (1 tot 2 werkdagen)
1. Wat is de levertijd?
Bestellingen die op een werkdag vóór 15:00 uur worden geplaatst en betaald, worden dezelfde dag verzonden en binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, zodat u uw producten binnen de kortst mogelijke tijd ontvangt.
2. Wat gebeurt er als een product niet op voorraad is?
Wij doen ons best om de beschikbaarheid van de producten op onze website te garanderen. In zeldzame gevallen kan het echter voorkomen dat een of meerdere artikelen na uw bestelling niet beschikbaar zijn.
Als dit gebeurt, wordt u onmiddellijk per e-mail op de hoogte gebracht. De beschikbare producten worden direct verzonden, terwijl de niet-beschikbare artikelen binnen 10 werkdagen worden terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.
3. Op welke dag wordt mijn bestelling geleverd?
Onze vervoerders leveren pakketten van maandag tot en met vrijdag. Er vindt geen levering plaats in het weekend en op feestdagen.
4. Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackinglink. U kunt uw bestelling op elk moment volgen via uw klantaccount.
5. Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?
Als u afwezig bent tijdens de levering, laat de bezorger een bericht achter met informatie over waar uw pakket is afgeleverd, bijvoorbeeld bij een afhaalpunt.
In geval van onjuiste adresgegevens of niet-afhaling van het pakket, worden de verzendkosten in rekening gebracht voor bij annulering. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de juiste adresgegevens in te voeren en/of het pakket tijdig bij het afhaalpunt op te halen.
Als de fout bij de vervoerder ligt, wordt er een onderzoek gestart. Zodra dit is afgerond, zal Celini de bestelling terugbetalen.
6. Naar welke landen levert Celini?
Celini levert momenteel naar de volgende landen:
- België en Luxemburg - www.celini.be
- Frankrijk - www.celini.fr
- Nederland - www.celini.nl