×
Bekijk meer
Geen producten gevonden.
Bekijk meer
Geen producten gevonden.

Informatie over de levering

Informatie over de levering

Heeft u vragen over de levertijd of bezorging van uw pakket? Wellicht vindt u op deze pagina het antwoord!

Verzendkosten voor België en Luxemburg

Thuislevering DPD - België4,95 euro                   1 tot 2 werkdagen
Thuislevering Bpost - België5,95 euro1 tot 2 werkdagen
Afhaalpunt Bpost - België                                                                                           4,15 euro1 tot 2 werkdagen
Thuislevering DPD - Luxemburg5,80 euro1 tot 2 werkdagen

Gratis bezorging voor alle bestellingen vanaf 40 euro.

Levertijd

Bestelling geplaatst en betaald op een werkdag voor 15:00 uur? 

Dan wordt uw pakket dezelfde dag verzonden en binnen 1-2 werkdagen bezorgd !

Wat is de levertijd van producten die niet voorradig zijn ?

Normaliter kunt u alleen producten bestellen die op voorraad zijn. Het kan echter voorkomen dat een product toch niet op voorraad is.

Mocht dit het geval zijn, dan wordt u hiervan altijd via e-mail op de hoogte gesteld. Wij wachten vervolgens met verzending totdat uw bestelling compleet is, of toch maximaal 3 werkdagen. Mocht uw bestelling na 3 werkdagen nog niet compleet zijn dan verzenden wij alvast de voorradige producten.

Het ontbrekende product wordt op een later moment nagestuurd, mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt het aankoopbedrag van het product binnen 10 werkdagen gerestitueerd. Wanneer u de bestelling wenst te annuleren omdat het betreffende artikel niet op voorraad is, dan kan dit uiteraard kosteloos. U kunt dit doen door mail contact op te nemen met de klantenservice van info@celini.be.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden niet verzonden op zaterdag, zondag en feestdagen.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten voor België worden verstuurd met Bpost of DPD.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Wanneer uw bestelling niet bezorgd kan worden vanwege foutieve adresgegevens, dan is Celini.be genoodzaakt om verzendkosten voor opnieuw verzending in rekening te brengen.

De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Wanneer uw bestelling retour gestuurd wordt vanwege niet afhalen, worden er tevens verzendkosten gerekend voor opnieuw verzending.

Wanneer BPOST het pakket niet bij je thuis kan bezorgen en ook niet bij de buren, dan bezorgen zij het bij een BPOST Servicepunt.

Wanneer er bij de bezorging een fout wordt gemaakt door onze bezorgdiensten, dan neemt Celini.be de verzendkosten voor opnieuw verzending uiteraard op zich.

Verzending naar overige EU-Landen

Celini levert in België, Frankrijk en Nederland.

Menu

Contact

Kapsalons

Taal

Maak een account aan om uw Wishlist te gebruiken.

Aanmelden